روغن بادام چه خواصی برای پوست
نوشته شده توسط : ادمین

خواص روغن بادام برای پوست

در دوره‌ای که ظاهر، همه‌چیز است، کسی هست که بخواهد شبیه زامبی باشد؟ پوست ما به‌دلیل آفتاب، غبار و آلودگی، زیبایی و درخشش خود ر ا ازدست می‌دهد. اینکه خودتان را از سرتاپا بپوشانید گزینه مناسبی نیست و همیشه هم امکانش وجودندارد.

اما ناامید نشوید، چرا که اینجا راه‌حلی طبیعی به‌نام روغن بادام وجوددارد. روغن‌بادام یکی از روغن‌های معجزه‌گر است که به بهبود رنگ پوست و رفع مشکلات آن کمک‌می‌کند. خواص روغن بادام در اینجا آمده است.

۱. پوست را سالم‌تر می‌کند

رسیدن به پوستی سالم و درخشان، دیگر یک کار گران‌قیمت و زمانبر نیست. روغن بادام را امتحان‌کنید. این روغن نه‌تنها رنگ پوست را بازمی‌کند بلکه جلای زیبایی نیز به پوست می‌دهد. روغن‌بادام پوست‌تان را تغذیه‌کرده و آن را صاف‌تر و نرم‌تر می‌کند.

این روغن معجزه‌گر، سرشار از ویتامین‌های E، A، و B است که رطوبت را در پوست نگاه‌داشته و جذب آن را بیشترمی‌کند و ازاین طریق مانع بسته‌شدن منافذ می‌شود.

۲. دایره‌های تیره را کاهش‌می‌دهد

پانداها موجودات بامزه‌ای هستند اما داشتن چشمانی مانند پاندا اصلا بامزه نیست. دارم درباره دایره‌های زیرچشم صحبت‌می‌کنم که ظاهری عجیب به شما می‌دهد. پناه‌بردن به کانسیلرها راه خوبی برای پنهان‌کردن دایره‌های تیره نیست. همچنین، لوازم آرایشی معتبر هم بسیار گران‌قیمتند.

راه‌حل؟ از روش‌های طبیعی استفاده‌کنید.

یک درمان برای رهایی از دایره‌های تیره، ماساژدادن زیر چشم‌ها با روغن‌بادام، قبل از خواب است. ویتامین E موجود در روغن بادام، پوست را جوانسازی کرده و استفاده منظم از آن، پوست زیر چشم‌ها را روشن می‌کند. استفاده منظم از روغن بادام چین‌وچروک و خطوط دور چشم‌ها را کاهش‌می‌دهد.

۳. علائم پیری را به تاخیر می‌اندازد

افتادگی پوست، چشمان پف کرده، تیرگی. این کلمات برای ما دخترها واقعا ترسناکند. داستان ترسناکی که در آن ملکه با خون زنان جوان حمام‌می‌کرد تا زیباییش برای همیشه باقی بماند را به‌یادمی‌آورید؟ نه، نمی‌خواهم شما سمت انجام چنین کارهای شدیدی بروید. اصلا نیازی به این کارها ندارید، مخصوصا وقتی اکسیر را در دستان‌تان دارید.

به من اعتمادکنید، استفاده منظم از روغن بادام روی پوست، پوست را در مدت کوتاهی جوان‌تر و شاداب‌تر می‌کند. ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در این روغن از علائم پیری جلوگیری‌می‌کنند. این روغن نه‌تنها پوست را شاداب می‌کند بلکه با چین‌وچروک نیز مبارزه‌می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: